Alla inlägg under november 2011

Av islandstokan - 1 november 2011 20:38

Åkte ut till stallet idag bara för att få lite hästlukt på kläderna. Rósa och Ganti verkade glada att se mig men Eyja var inte alls imponerad av min uppenbarelse.


    

Tråkmärr... 


Tur att man har fler hästar, då ökar chanserna att i alla fall någon av dem vill veta av en. Rósa och Ganti kivades lite om min uppmärksamhet, Rósa kanske är av åsikten at jag var hennes matte först och då ska man inte behöva dela. Idag var hon en riktig "famnhäst".


Klappade lite på Daladis också, som så ut att undra varför jag inte tog med henne från hagen när jag gick.


Fina, fina Disan! Jag vet i alla fall vad jag önskar mig i julklapp i år... Någon som kan tänka sig att köpa henne åt mig?

Av islandstokan - 1 november 2011 14:08

Tänk att det redan är november. Igår var jag på ortopedkliniken och kollade upp handen och det visade sig att jag slipper operation och får ta av gipset om tre veckor! Hurra! Jag har redan börjat räkna ner.


Fick gipset justerat lite också så nu kan jag göra lite enklare saker med handen, tyvärr inte teckna, men i alla fall plinka lite på tangentbordet och så där.


I morgon ska M testa Rósa, så jag hoppas att skäckskruttan sköter sig även om hon lär ha en del överskottsenergi vid det här laget.


Jag har varit urkass på att svara på kommentarer den senaste veckan, jag hoppas ni förlåter mig för det. Det tar helt enkelt jättelänge för mig att skriva så jag orkar inte riktigt med att skriva långa svar (det kan också ha att göra med att jag kanske är lite lat).

Ovido - Quiz & Flashcards