Direktlänk till inlägg 13 augusti 2011

Ganti 1 månad

Av islandstokan - 13 augusti 2011 21:00

Idag fyller Ganti en månad. Hipp hurra! Var och köpte en nylongrimma till honom, och vet ni vad? Den är rosa. Herreguuud vad han kommer känna sig omanlig...


Det var faktiskt sambon som propsade på att jag skulle köpa den.

Blev en hovkrats och en rotviska också, när jag ändå var på gång. Sådant som man aldrig kan få för många av.

 
 
Alexandra

Alexandra

13 augusti 2011 22:14

Hihi, så söt han kommer bli :)

http://barefootangel.blogg.se

 
Anna

Anna

13 augusti 2011 23:15

Jag har också köpt lite rosa grejer till Tabasco;) Hi hi!! Och en rosa jacka till mig själv...man är inte lite tokig;) Men jag brukar använda lite rosa utrustning under oktober månad. Då det är "bröstcancermånad" i Sverige...vi har tyvärr flera släktingar som har varit drabbade:( både på min och min mans sida...

Svar:Jag tycker att det är så himla roligt att träffa nya trevliga bekantskaper via internet:D Helt fantastiskt!!!!

Jag kanske kan kanske ta åt mig lite av äran;) Hi hi!! Uttrycket är helt klockrent:D

Säger samma sak!! Att det är intressant och roligt att läsa om andras "resor" med sina hästar ända från början:) Jag hoppas också att vi har många fina år kvar tillsammans:D

Mvh Anna & Tabasco:)

http://www.anaby.bloggplatsen.se

 
Alexandra

Alexandra

14 augusti 2011 08:23

Sv: Det är verkligen jättenyttigt och framförallt roligt att få synpunkter från andra. Jag tycker absolut att du ska lägga ut en film.
Det spelar ingen roll när, gör en nu så ser du skillnaden sen och kan få tips på vägen!
Jag la ju ut min trotts att allt inte är helt hundra och supersnyggt.

http://barefootangel.blogg.se

 
Ingen bild

Katta

14 augusti 2011 09:36

Självklart skall han ha rosa :) Det har ju Alessio också!

 
Elina

Elina

14 augusti 2011 11:31

Grattis till Ganti! :)

Vilken söt grimma han fick!

SV: Det är jättetråkigt att hon kliat sig så mycket, hennes vackra man är borta! :(

Det är väldigt trist att han inte har full stam, jag som är stamnörd vill ju kunna forska lite. Men tur ändå att han inte är ett sto som det ska avlas på ;)

Jag ska verkligen pimpa borstarna om ja får tid nån dag! :) Har fortfarande inte gjort skyltarna till hästarna eller tränshängarna men jag får ta nån dag då jag sätter mig ner och pimpar dem. :)

http://icelandic.bloggplatsen.se

 
natalie

natalie

15 augusti 2011 07:39

coolt med rosa på kille ju ;D gå emot strömmen lite :D

http://n-rongvall.bloggplatsen.se

 
ullis

ullis

16 augusti 2011 12:39

han blir nog söt i rosa! och du kan skratta gott när alla frågor han "hon" heter*hehe*
Är det ett av dina egna ston som är mamma till honom?

Föresten tänkte passa på att fråga om de där Magic bootsen. är det bara vanliga boots? eller var det något speciellt med dem eftersom dem var bättre =)tänkte bara på vilket sätt du hade hört att dem var bättre? =)

http://austri.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av islandstokan - 5 maj 2013 17:41

Om någon råkat missa det så har min blogg flyttat till annan plats, nu finner ni mig här: http://videungens.wordpress.com   Nu uppdaterar jag hyfsat regelbundet så se till att lägga till adressen i er Bloglovin (eller liknande) så missar ni inget...

Av islandstokan - 19 april 2013 20:30

Jag har bestämt mig för att flytta bloggandet till en reklamfri domän, så nu får ni se till att lägga till den här bloggen i er BlogLovin': http://videungens.wordpress.com/ ...

Av islandstokan - 19 april 2013 16:45


Idag var det dags för Rósa att få sommardojor på fötterna (äntligen!), men klantig som jag är hade jag tagit fel på tågtiderna och hann inte ut i tid till hovslagaren skulle komma, så J var snäll och tog in Rósa åt mig. Jag har tur som står i ett sta...

Av islandstokan - 18 april 2013 21:55


Idag har det blåst väldigt friskt. Jag hade planer på att rida men bestämde mig istället för att följa med och titta på när  J (som jag står inackorderad hos) skulle rida för dressyrtränare. Det var intressant att se något annat än islandsridning f...

Av islandstokan - 16 april 2013 20:54


Ovido - Quiz & Flashcards