Direktlänk till inlägg 27 september 2011

Hösten är härlig

Av islandstokan - 27 september 2011 22:12

Det strålande höstvädret var närvarande idag med när jag, H och J red ut. Rósa var inte jättepigg, men jag tror det berodde på att hon helt enkelt hade för varmt. Nästa vecka blir det att köpa klippmaskin i alla fall...

Hoppas vädret håller i sig till helgen, vi planerar långritt på söndag och det vore ju underbart om det i alla fall kunde låta bli att regna då.

 

Jag går igenom kommentarerna i morgon, nu vankas det biovisning i TV-soffan!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av islandstokan - 5 maj 2013 17:41

Om någon råkat missa det så har min blogg flyttat till annan plats, nu finner ni mig här: http://videungens.wordpress.com   Nu uppdaterar jag hyfsat regelbundet så se till att lägga till adressen i er Bloglovin (eller liknande) så missar ni inget...

Av islandstokan - 19 april 2013 20:30

Jag har bestämt mig för att flytta bloggandet till en reklamfri domän, så nu får ni se till att lägga till den här bloggen i er BlogLovin': http://videungens.wordpress.com/ ...

Av islandstokan - 19 april 2013 16:45


Idag var det dags för Rósa att få sommardojor på fötterna (äntligen!), men klantig som jag är hade jag tagit fel på tågtiderna och hann inte ut i tid till hovslagaren skulle komma, så J var snäll och tog in Rósa åt mig. Jag har tur som står i ett sta...

Av islandstokan - 18 april 2013 21:55


Idag har det blåst väldigt friskt. Jag hade planer på att rida men bestämde mig istället för att följa med och titta på när  J (som jag står inackorderad hos) skulle rida för dressyrtränare. Det var intressant att se något annat än islandsridning f...

Av islandstokan - 16 april 2013 20:54


Ovido - Quiz & Flashcards