Direktlänk till inlägg 29 juli 2011

Stolt matte

Av islandstokan - 29 juli 2011 19:58

Fick sällskap ute idag, och Rósa var förvånansvärt lugn och sansad. Riktigt trevlig faktiskt! Och tölten funkade jättebra mot vad den brukar! Hon tappar takten ganska ofta men hittar den i alla fall igen och idag töltade hon mer än hon gjort sedan jag fick hem henne. Matte var stolt över lillskruttan! 

(Bild från i onsdags.)

 
 
Alexandra

Alexandra

29 juli 2011 21:37

Vad härligt att det gick så bra! Fungerar bettet bra tycker du? har själv haft funderingar på ett sådant.

Sv: Tack tack ska du ha!
Jag är också väldigt blyg av mig men ska verkligen försöka komma in i gemenskapen snabbt.

Det var ju tråkigt att era lampor inte får plats, de kanske kommer till användning om ni flyttar någon gång?

http://barefootangel.blogg.se

 
Natalie

Natalie

29 juli 2011 22:10

tror jag ska kidnappa din söööötnos , gaaah :D

http://n-rongvall.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Natalie

30 juli 2011 08:53

Det kan inte vara lätt att tölta! Jag tycker att det kan vara svårt att få traven att fungera. :-p

SV: Jag använder grimmorna någon gång om året kanske, och jag har faktiskt använt ett schabrak en gång! :-) Haha, men de är ju fina...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av islandstokan - 5 maj 2013 17:41

Om någon råkat missa det så har min blogg flyttat till annan plats, nu finner ni mig här: http://videungens.wordpress.com   Nu uppdaterar jag hyfsat regelbundet så se till att lägga till adressen i er Bloglovin (eller liknande) så missar ni inget...

Av islandstokan - 19 april 2013 20:30

Jag har bestämt mig för att flytta bloggandet till en reklamfri domän, så nu får ni se till att lägga till den här bloggen i er BlogLovin': http://videungens.wordpress.com/ ...

Av islandstokan - 19 april 2013 16:45


Idag var det dags för Rósa att få sommardojor på fötterna (äntligen!), men klantig som jag är hade jag tagit fel på tågtiderna och hann inte ut i tid till hovslagaren skulle komma, så J var snäll och tog in Rósa åt mig. Jag har tur som står i ett sta...

Av islandstokan - 18 april 2013 21:55


Idag har det blåst väldigt friskt. Jag hade planer på att rida men bestämde mig istället för att följa med och titta på när  J (som jag står inackorderad hos) skulle rida för dressyrtränare. Det var intressant att se något annat än islandsridning f...

Av islandstokan - 16 april 2013 20:54


Ovido - Quiz & Flashcards